Zanim zaczniesz montować fotelik, sprawdź czy jest odpowiednio dobrany dla Twojego dziecka (wzrost, wiek, waga) i czy spełnia odpowiednie normy
Lepiej niż dobrze!
Zgodnie z maksymą „Więcej niż wymagane”, Graco dokłada wszelkich starań, aby produkty marki, jakością swoich produktów, designem oraz wykorzystanymi materiałami dawały rodzicom pewność i gwarancję bezpieczeństwa. Na tym jednak nie poprzestaje. Zapewnia solidną obsługę także i po zakupie oferując własny serwis.
Pewność, wynikająca z jakości projektów Graco, procesu technologicznego, produkcji oraz wykonania produktów pozwala zagwarantować Państwu 24-miesięczny okres GWARANCJI na wszystkie produkty Graco, takie jak wózki, foteliki oraz z kategorii dla domu: kojce, krzesełka do karmienia, wanienki, etc. Gwarantujemy, że nasze produkty zostały wyprodukowane zgodnie z aktualnymi wymogami europejskich norm bezpieczeństwa i jakości, które mają do nich zastosowanie, a także, że w chwili zakupu produkty są wolne od wad wykonania i materiałowych.
Usługa DOOR-TO-DOOR to bez wątpienia najwygodniejsza i najbardziej przyjazna forma składania reklamacji, obejmująca większość produktów marki GRACO. Opcja wyboru zgłoszenia reklamacji – poprzez sprzedawcę w punkcie zakupu czy samodzielnie należy do Państwa.
Usługa Door-to-door obejmuje produkty nowe, fabrycznie oznakowane przez Producenta, zakupione w punkcie handlowym znajdującym się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej i prowadzącym sprzedaż detaliczną produktu pochodzącej z dystrybucji Graco Polska oraz zakup dokonany za pośrednictwem sklepu internetowego, prowadzącego sprzedaż produktów Graco spełniających wyżej wymienione warunki
Dzięki usłudze „door 2 door” złożenie reklamacji odbywa się bez konieczności wychodzenia z domu! Za pośrednictwem zakładki „Kontakt” na stronie graco.pl. należy skontaktować się z serwisem Graco, dokładnie opisać problem oraz podać adres, na jaki mamy wysłać kuriera. Zaznacza się jednak, że usługa ma ograniczony zakres terytorialny do terenu Rzeczpospolitej Polskiej. Kurier odbierze wadliwy produkt i dostarczy do autoryzowanego serwisu Graco. Po naprawie produkt zostanie odesłany w to samo miejsce. Dokładamy wszelkich starań, aby wszelkie niedogodności związane z naprawa naszych produktów były jak najmniej odczuwalne.
Opieka serwisowa Graco nie kończy się jednak z chwilą odesłania produktu. W razie pojawienia się problemu bądź pytania zawsze możesz zwrócić się z pytaniem bądź prośbą o poradę. Kompetentni doradcy w każdym przypadku odpowiedzą na wątpliwości i postarają się znaleźć adekwatne i wygodne rozwiązanie.
Korzystając z poniżej wymienionych, uniwersalnych rad ekspertów dotyczących konserwacji i właściwego użytkowania wózków, bez wątpienia pozwoli na dłuższe i beztroskie cieszenie się komfortem i wygodą jazdy.
Serwis GRAC0:
e-mail: serwisdad@euro-trade.pl
pn-pt.- 8:00-12:00
tel.: +48 (012) 653 21 22
Firma Graco nieprzerwanie dba o bezpieczeństwo dzieci. „Więcej niż jest wymagane” to motto przewodnie marki, które towarzyszy powstaniu każdego z produktów. Własne Laboratorium oraz Crash Test Center Graco dają pewność, że każdy produkt Graco został zaprojektowany i wyprodukowany z zastosowaniem najnowocześniejszych technologii i poddany procesowi rygorystycznej kontroli jakości i bezpieczeństwa. Naszym celem jest zapewnienie każdemu Klientowi satysfakcji z używania produktów Graco przez wiele lat.
Pewność, wynikająca z jakości projektów Graco, procesu technologicznego, produkcji oraz wykonania produktów pozwala zagwarantować Państwu 24-miesięczny okres GWARANCJI na wszystkie produkty Graco, takie jak wózki, foteliki oraz z kategorii home: kojce, krzesełka do karmienia, wanienki, etc . Gwarantujemy, że nasze produkty zostały wyprodukowane zgodnie z aktualnymi wymogami europejskich norm bezpieczeństwa i jakości, które mają do nich zastosowanie, a także, że w chwili zakupu produkty są wolne od wad wykonania i materiałowych.
Gwarancja marki Graco obejmuje swym zakresem produkty : wózki, foteliki, krzesełka, kojce, huśtawki i tym podobne przez okres 24-ech miesięcy.
Gwarancja na sprzedany towar nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z niezgodności towaru z umową przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
W razie stwierdzenia w nabytym produkcie niesprawności podlegającej warunkom gwarancji zaleca się kontakt ze sklepem, w którym dokonano zakupu produktu lub punktem serwisowym Graco. Kontakt bezpośredni z serwisem.
Podstawą do wykonania naprawy gwarancyjnej jest przedłożenie:
Zgłoszenie wady lub usterki może odbyć się za pośrednictwem Sprzedawcy bądź zostać zgłoszone bezpośrednio do Serwisu Gwaranta - kontakt tel.: (12) 61 44 100.